ұжым ерекшеліктері - педагогикалық ұжым және оның құрамы
페이지 정보
작성자 Hector 작성일 24-08-10 16:49 조회 8 댓글 0본문
ұжым ерекшеліктері - педагогикалық ұжым және оның құрамы [Подробнее...]
Педагогикалық ұжымның ең басты ерекшелігі кәсіптік қызметіне байланысты, яғни оның жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеу. Педагогикалық ұжымның кәсіптік қызметінің тиімділігі оның. Ұжым ерекшеліктері, педагогикалық ұжым және оның құрамы Педагогикалық жағынан дұрыс бағытталған ұжым әлеуметтік құнды тұлғаның қалыптасуына және оның дербес ерекшеліктерін көрсетуіне жағдай жасайды. Адам ұжымда өз күшінің, өз қабілетінің керек екенін түсінеді. Сондықтан оларды үнемі дамытып, жетілдіріп отыру педагогикалық ұжымның оқыту және тәрбие жұмысын шығармашылықпен ұйымдастыруына байланысты. Қорыта айтқанда ұжым – тәрбиенің маңызды құралы. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі. Педагогикалық ұжымның ұйымдық құрылымы. 1.Ұжым – қоғам жағдайында бала өмірін ұйымдаструдың негізгі формасы. Жеке тұлғаның дамуы үшін ұжымда қолайлы жағдай болуы қажет. Балалар ұжымын ұйымдастыру қажеттілігі қоғамның өзі біртұтас ұжым ретінде өмір сүретіндігінен туындайды. Олардың басты мақсаттары – бірлік, ынтымақтастық және мүдделік ерекшеліктері болмақ. Мектеп ұжымының ерекшелігі – ұжым мүшелері, яғни оқушыларға педагогтар мен жұртшылықтың алдын-ала жоспарланған, алдына белгілі бір мақсат қойып, жас ұрпақтың жан-жақты дамып, жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал жасауға бағытталған тәлім-тәрбие жүйесі. Ұжым – кез келген ұйымдасқан адамдар тобы;- ұжым – жоғары ұйымдасқан топ. Ұжым тәрбиеленушілердің ұйымы ретінде бірнеше маңызды белгілермен. Тұлғааралық қатынастар ұғымы. Педагогикалық ұжымдағы әлеуметтік психологиялық климат. Педагогикалық ұжымның ұйымдық құрылымы мен ерекшеліктері. Педагогикалық ұжымның ұйымдық құрылымы, ерекшеліктері. Балалар ұжымы және оның даму кезеңдері. Жеке тұлға және ұжым мәселелерімен философтар, әлеуметтанушьшар, әлеуметтік психологтар, педагогтар айналысуда. Бұл аталған мәселенін педагогикалық ғылым мен практиканың шеңберінен әлдеқашан шығып кеткендігінің дәлелі. Ұжымның педагогикалык теориясын дамытуға П.П. Блонский, Л.С. Выготский, Н.К. Крупская, П.Н. Лепешинский, В.И. Сорока-Росинский, С.Т. Шацкий және т.б. өз үлестерін қосты. Ұжымдағы жеке тұлға теориясын құрудың негізі А.С. Макаренко еңбектеріңде жатыр. Ол ұжымда жеке тұлғаны тәрбиелеудің басты нәтижесі оның қоғамдық бағыттылығы деп есептейді. Ұжым белгілеріне адамдардың саналы түрде бірігуі, оның тұрақтылығы, анық белгіленген ұйымдастыру құрылымдары, қызметті реттейтін органдардың болуы жатады. Ұжым жан жақты тәрбие берудің аса маңызды құралы. Ұжымның ұйымдық құрылымының дамуына бір-қатар факторлар ықпал етеді. Педагогикалық ұжымның өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып, осындай ықпал етуші факторларды қарастырып көрейік. Ол ең алдымен мұғалімдер ұжымы шешетін кәсіптік-педагогикальщ міндеттердің сипаты. Педагогикалық процестің түтастығы, оқыту мен тәрбиелік ажырамас байланысы мұғалімдер, сынып жетекшілері, солдаты анархии 2 ата-ана мен жүртшылық өкілдерінің әрекетін біріктіреді. Дегенмен, әр мұғалім өзінің нақты қызметін атқарғанымен ол өз ерекетін педагогикалық процестің басқа да қатысушылары — мұғалімдер, оқушылар, мектеп өкімшілігімеч келісе отырып жүргізеді. Тұлғааралық қатынастар ұғымы. Педагогикалық ұжымдағы әлеуметтік психологиялық климат. Педагогикалық ұжымның ұйымдық құрылымы мен ерекшеліктері. Педагогикалық ұжымның ұйымдық құрылымы, ерекшеліктері. 1.1. Ұжымның қалыптастыру және оның балалар. тұлғасына ықпалы.6-16. 1.2. Балалар ұжымының даму кезеңдері мен ерекшеліктері.16-24. 1.2.Балалар ұжымының даму кезеңдері мен ерекшеліктері. Үшінші кезең- бұдан былай белсенді топтың және ұжым іс-әрекетінің дамуымен сипатталады. Көп жылғы тәжірибе көрсеткендей педагогикалық ұжымның оқу-тәжірибе үрдісіндегі нәтижелі еңбегінің көрінуі, оны ұстаздардың сөзінуі де ұжым жетекшісіне, басшысына, ұйытқысына байланысты. О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Педагогикалық жағынан дұрыс бағытталған ұжым әлеуметтік құнды тұлғаның қалыптасуына және оның дербес ерекшеліктерін көрсетуіне жағдай жасайды. Тұлға мен ұжымның даму процестері бір-бірімен тығыз байланысты. Тұлғаның дамуы ұжымның дамуынан, оның даму деңгейінен, онда қалыптасқан іскерлік және тұлғааралық қатынастардың құрылымынан тәуелді болып келеді. Екінші жағынан, тәрбиеленушілердің белсенділігі, олардың дене және ақыл-ой дамуының деңгейі, мүмкіндіктері мен қабілеттері ұжымның тәрбиелік күші мен әсерін айқындайды. Соңғы нәтижесінде ұжым мүшелері белсенді болған сайын, олар өздерінің дербес мүмкіндіктерін ұжым өмірінде барынша толық пайдаланған сайын ұжымдық қатынас айқын көріне түседі. Ұжым түсінігінің мәні. Ұжым (латын "collectivus" "коллективус") жинақтаушы, топ, бірлестік, деген сөзінен шыққан. Ұжымға педагогикалық ғылыми және әдістемелік әдебиеттерде әртүрлі сипаттама беріледі, солардың бірінде: ұжым кез келген адамдардың ұйымдастырылған тобы, ұжым – жоғары деңгейде ұйымдасқан топ. Демек, адамдардың бірігуі ортақ бір мақсатты көздегенде және бірлесіп іс-әрекет атқару нәтижесінде ғана жүзеге асады. Адам өмірінің көп бөлігін ұжымда өткізеді. Мысалы, балабақшада, мектепте, білім алуда, қызметте белгілі бір ұжымның мүшесі болып саналады және ортақ мақсат, ортақ бағытта жұмыс жасайды.
өмір жылдары, жазалауға ұшыраған ксро ғылым академиясы қазақ филиалы басшыларының бірі сыпайы сөздер, сыпайы сөздер мысал эссе кенесары хан, кенесары-хан годы правления тылдағы өнеркәсіптегі ерлік, соғыс және тыл ардагерлері дегеніміз кімдер базилик завтрак, базилик меню қайдан келдің бауырсақ ертегісі, қайдан келдің бауырсақ сөйлеуді дамыту жолуккан кандай жакшы текст караоке, сәния мен нұрсымбат жолыққан қандай жақсы мотоцикл 125 кубов алматы, мотоцикл купить алматы 150 кубов
расчет количества фреона в кондиционере
караганда раньше и сейчас
жұлдыздар туралы
парад планет как часто
excel for kazakhstan grade 7 audio скачать
.
==============================================================
~~~~~ бұл өмірде сенен артық жан барма текст ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글 doofootball.asia: แหล่งรวมความมันส์ของการดูบอลออนไลน์
- 다음글 What Can You Do To Save Your 按摩學徒 From Destruction By Social Media?
댓글목록 0
등록된 댓글이 없습니다.