자유게시판

дидактикалық ұстанымдар - жалпы және жеке әдістемелік ұстанымдар

페이지 정보

작성자 Stephany 작성일 24-10-08 20:31 조회 16 댓글 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
дидактикалық ұстанымдар - жалпы және жеке әдістемелік ұстанымдар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3.Оқыту ұстанымдары және ережелері. Оқыту процесін іске асыру белгілі бір заңдылықтарды меңгеру негізінде жүзеге асады. Құбылыстар мен процестер арасындағы обьектілі, маңызды, қажетті, жалпы, берік, белгілі жағдайда қайталанатын өзара байланыс заңдылық деп аталады. Оқыту заңдылықтары сыртқы және ішкі, жалпы және жеке болып бөлінеді. Сыртқы заңдылықтар оқытудың қоғамдық шарттарын, саяси әлеуметтік жағдайлардан тәуелділігін сипаттайды. Дидактикалық принциптерге ең алғаш негіз салған Я.А.Коменский, Ж.Ж.Руссо, И.Г.Пестолоцци еңбектерінен көруге болады. Олар принциптің бірігуін басты деп санап, соның негізінде дидактикалық принциптің бүкіл жүйелерін құруды ұсынды. Жеке тұлғаны ұжымда және ұжым арқылы дамыту теориясының негізін қалағанОтвет1+А.С.Макаренко. Жеке тұлғаның дамуына әсер ететін. Мұғалімнің зерттеу іс-әрекеті төмендегідей логикалық байланыста құрылады: рефлексия – ғылыми зерттеу – практика – рефлексия. Оқу процесіндегі дидактиканың мәні. Оқу процесі әр текті және табиғаты жағынан әртүрлі көптеген жағдаяттардың мың санды байланыстары мен қатынастарын қамти. Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының шығармашылық топтарының құрамына инклюзивті білім беру саласында әдістемелік ұсынымдарды әзірлеу бойынша Павлодар қаласының № 34 инновациялық үлгідегі ЖОМ 5. Әдістемелік жұмысының жоспары. 1. -Қазақстан Республикасы үкіметі шешімдерін, нормативтік құжаттарды, білім басқармасы бұйрықтарын, ұсыныстарын жүзеге. Дәрістер курсында студенттерге қазақ тілін оқыту әдістемесінің әдіснамалық теориялық негіздері, қазақ тіл білімі салаларын мектепте оқыудың әдістемелік жүйесі, пән бойынша базалық Қазақ тілін оқытудың жалпы мәселелері. Қазақ тілінің әдістемесі ғылымның бір саласы ретінде педагогика ғылымының құрамына енеді. Қазақстан Республикасының Білім беруді дамыту Тұжырымдамасында педагогикалық мамандарды дайындау мен білім сапасына қатысты нақты мақсат-міндеттер мен ұстанымдар көрсетілген. 2. Қазақ тілін оқытудың дидактикалық негізі. Қазақ тілін оқыту әдістемесі жалпы дидактиканың теориясына негізделеді. Өйткені дидактика – барлық ғылымды оқыту жөніндегі әдістер жайлы теорияның жиынтығы. Қазақ тілін оқыту жөніндегі дидактикалық ұстанымдар. Қазақ тілін оқытудағы дидактикалық принциптер. Жалпы бұл ұстаным, негізінен, оқулықтағы тілдік, практикалық материалдардың тілінің түсініктілігімен тікелей байланысты. Сондай-ақ, оқу материалын меңгертуде мұғалімнің жаңа білімді баяндап, түсіндіруіне да байланысты. Сабақты нашар және орта меңгерген оқушыларға жеке тапсырмалар береді. Әрбір баланың темпераментін назарға ала отырып жұмыстар орындатады. Оқу-әдістемелік кешен – дидактикалық-әдістемелік құралдардың жиын-тығы, оның негізіне алынатын оқулық, оқушының танымдық қызметін басқа-ратын біртұтас әдістемелік жүйені қамтамасыз етеді. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің даму кезеңдеріне байланысты аталған ұстанымдар өзгеріп отырады. Әр кезең оқытудың жаңа ұстанымдарын ұсынады. Әдістемелік ұсынымдар ҚР Білім және ғылым министрлігі «Мектепке дейінгі балалық шақ» республикалық орталығының ғылыми-әдістемелік кеңесінде қаралып, ұсынылған (2018 ж. 5 сәуірдегі № 3. Дидактикалық ұстанымдар дегеніміз не, онда не туралы айтылады? Қазақ тілін оқытуда қандай маңызы бар деп ойлайсыздар? Жалпы және жеке әдістемелік ұстанымдарды ажырата біліңіздер. Дидактикалық материалдар арқылы жеке тұлғаны дамыту. Әр адамның болашақта жеке тұлға болып қалыптасуына ата ана тәрбиесінен бастап, балабақша, мектеп. Ұстанымдар жалпы қызмет ұстанымы мен жеке тұлғаны дамыта оқыту ұстанымына негізделеді. Қазақ тілін оқытуды оқу- танымдық қызмет ретінде тану және оның. Дидактикалық ұстанымдар. Көркем еңбек пәнін оқыту барысында қолданылатын дидактикалық ұстанымдар. Білімнің берік болу принципі білімді орнықты меңгеру деген. Әдістемелік жұмыс:Педагогикалық кадрлардың идеялық, ғылыми-теориялық, кәсіби, мәдени, әдістемелік деңгейін көтеру бойынша ұжымдық, топтық, жеке- дара жүйелік жұмыстардан құрылған күрделі шығармашылық. Әдістемелік жұмысты қорытындылау формалары: ғылыми – педагогикаық конференциялар,жас мұғалім мектебі,жеке мұғалімдердің немес әдістемелік бірлестіктердің шығармашылық есептері. Мұғалімдердің әдістемелік деңгейін көтеру: әдістемелік кеңестің функциясы. Оқытудың жеке заңдылықтары:Жеке дидактикалық. Оқытудың заңдылықтары: Белгілі жағдайларда қайталанатын қажетті,елеулі обьективті тұрақты байланыстар. Сенім – бұл:Жеке тұлғаның ішкі ұстанымына айналған білім. Дәрістер курсында студенттерге қазақ тілін оқыту әдістемесінің әдіснамалық теориялық негіздері, қазақ тіл білімі салаларын мектепте оқыудың әдістемелік жүйесі, пән бойынша базалық Қазақ тілін оқытудың жалпы мәселелері. Қазақ тілінің әдістемесі ғылымның бір саласы ретінде педагогика ғылымының құрамына енеді. Қазақстан Республикасының Білім беруді дамыту Тұжырымдамасында педагогикалық мамандарды дайындау мен білім сапасына қатысты нақты мақсат-міндеттер мен ұстанымдар көрсетілген. 2. Қазақ тілін оқытудың дидактикалық негізі. Қазақ тілін оқыту әдістемесі жалпы дидактиканың теориясына негізделеді. Өйткені дидактика – барлық ғылымды оқыту жөніндегі әдістер жайлы теорияның жиынтығы. Оқыту процесінің заңдылықтары оның тұтастығын дәлелдейді. Оқыту заңдылықтары сыртқы және ішкі, жалпы және жеке деп бөлінеді. Сыртқы заңдылықтар оқытудың қоғамдық шарттардан, саяси-әлеуметтік жағдайлардан тәуелділігін сипаттайды. Ішкі заңдылықтар оқытудың мақсаты, әдістері, құралдары, түрлері арасындағы байланыстарды сипаттайды. Жалпы заңдылықтар. Дәрістер курсында студенттерге қазақ тілін оқыту әдістемесінің әдіснамалық теориялық негіздері, қазақ тіл білімі салаларын мектепте оқыудың әдістемелік жүйесі, пән бойынша базалық Қазақ тілін оқытудың жалпы мәселелері. Қазақ тілінің әдістемесі ғылымның бір саласы ретінде педагогика ғылымының құрамына енеді. Қазақстан Республикасының Білім беруді дамыту Тұжырымдамасында педагогикалық мамандарды дайындау мен білім сапасына қатысты нақты мақсат-міндеттер мен ұстанымдар көрсетілген. 2. Қазақ тілін оқытудың дидактикалық негізі. Қазақ тілін оқыту әдістемесі жалпы дидактиканың теориясына негізделеді. Өйткені дидактика – барлық ғылымды оқыту жөніндегі әдістер жайлы теорияның жиынтығы. Әдістемелік бүл жүйені тұлғаның икемдігіне, қызығушылығына, қажетіне үйлесімді қолдана Тәрбие жұмысында оқушылардың жас және жеке ерекшеліктері.

корреляциялық анализ, корреляциялық талдау презентация қазақ фольклоры слайд, 15-18 ғасырдағы қазақ халқының мәдениеті презентация тик токта қалай дамуға болады, тик токта қалай рекке шығуға болады гасыр саны, ғасырлар жылдар сколько стоит гта 5 на пк, купить диск гта 5 на пк в алматы ктп 11 класс алгебра казахстан обновленка, ктп алгебра 8 класс обновленка

қайрат жазғы демалыста ауылға барды - сөйлемнен антонимді тап [Читать далее...]

Қарамен жазылған сөздерді көшіріп жазып, сөз құрамына талда. Олардың қай септікте тұрғанын айт. Қырғауыл Қайрат жазғы демалыста ауылға барды. Атасына шөп орысып жүрді. Бірде қамыс арасындағы соқпақпен* үйіне қайтып келе жатты. Күн ыстық. Алдыңғы жақтан пыр етіп қырғауыл ұшты да, қайта қонды. Қайрат тұра жүгірді. Қуа- лап жүріп, ұстап алды. Ата, химия пәнінен ұбт ға дайындау жоспары қандай әдемі!. – дедi жотасынан сипап. Қаратпа сөзі бар сөйлем: А/ Жазғы демалыста, Раушан, қайда барасың? В/ Раушан жазғы демалыста ауылда болды. С/ Жазғы демалыста Раушан ауылда болды. Д/ Жазғы демалыста Раушан ауылға барады. Е/ Жазғы демалысты Раушан ауылда өткізеді. 18. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қой: кітабыңыз өте қызық екен. А/ Сенің В/ Сіз С/ Менің Д/ Біздің Е/ Сіздің 19. А. Келді, барды В. Ойнау, отыру С. Айта, келе Д. Бару, келу 20.Қалау райды тап. А. Барғысы В. Айтқан С.Келдік Д. Айтса 21.Наурыз көжеге қанша дәм салынады? А.7 в. 5 с.4 д.6 22. Жазғы лагерь баланың қоғамдық өмір дағдыларын дамытып, өзін-өзі басқаруын, ұқыптылығын шыңдайды. Ата-ананың жұмысын алаңсыз тындырып, көз. Мен жазғы демалыста ауылға бардым. Онда əжем жəне атам тұрады. Мен ауылда көп дос таптым. Біз көлде шомылдық. Əже маған көже,шұбат берді. Маған көже мен. Ответ на вопрос 2 тапсырма. Берілген мәтіндегі сөйлемдердің ретін анықтап, орнына қойып жаз. Қайрат жазғы демалыста ауылға барды. Атасы қырғауылды қолына алып қарады. Атасына шөп шабуға көмектесіп жүрді. Бір күні оның алдынан пыр етіп кыргауыл ұшты да, қайта қонды. Ол куалап жүріп ұстап алды. Аягы сынган 2 тапсырма. Берілген мәтіндегі сөйлемдердің ретін анықтап, орнына қойып жаз. Қайрат жазғы демалыста ауылға барды. Атасы қырғауылды қолына алып қарады. Атасына шөп шабуға көмектесіп жүрді. Найди ответ на свой вопрос: Составить предложения на казахском языке. 1.Жазғы, ауылға, қанат. Б) Сұраулы сөйлем құрап жаз. 1. Сіздің балаңыз қайда тұрады? і т 1. Менің балам қалада тұрады. 2. Менің ауылым өте үлкен. 3. Менің бақшам бар. 4. Менің үйім алыста. і. Знания. Сұрақтарға жауап бер. 1)сен жазғы демалыста қайда бардың. Nanya [14]. 1)Мен жазғы демалыста Астана қаласына бардым. 0 0. 1 год назад. Придумать 10 слов на казахском и разделить по слогам. yuriy222 [55]. Әже-ә-же,Сөмке-сөм-ке,Айна-ай-на,Кітап-кі-тап,Құрал-құ-рал,Соғыс-со-ғыс,Ағаш-а-ғаш,Өзен-ө-зен,Сұрақ-сұ-рақ,Сөйлем-сөй-лем. 0 0. 2 года назад. Қайрат жазғы демалыста ауылға барды. Атасына шөп орысып жүрді. Бірде қамыс арасындағы соқпақпен үйіне қайтып келді. Күн ыстық. Алдыңғы жақтан пыр етіп қырғауыл ұшты да, қайта қонды. Қарамен жазылған сөздерді көшіріп жазып, сөз құрамына талда. Олардың қай септікте тұрғанын айт. Қырғауыл Қайрат жазғы демалыста ауылға барды. Атасына шөп орысып жүрді. Бірде қамыс арасындағы соқпақпен* үйіне қайтып келе жатты. Күн ыстық. Алдыңғы жақтан пыр етіп қырғауыл ұшты да, қайта қонды. Қайрат тұра жүгірді. Қуа- лап жүріп, ұстап алды. Ата, қандай әдемі!. – дедi жотасынан Қолорамал сипап. Ау Мен жазғы демалыста ауылға барамын. Ауылда өзен бар. Мен балык аулаймын, шомыламын. Мен ертең ауылға барамын. Ауылда атам мен әжем бар. Мен сайлауға барамын. 1. Әнел қайда барады? 2. Қаратпа сөз. 1-нұсқа. 1. Сөйлемнің басында тұрған қаратпа сөзді көрсетіңіз. А) Кеше жаңбыр жауды. В) Сенің атын қалай, балам? С) Қап, әттеген-ай! Д) Асқар, бүгін күн жылы ма? Е) Оян, қазақ! 2. Құрамында қаратпа сөзі бар сөйлемді табыңыз. А) Ол, сірә, бүгін келмейді. В) Кел, балалар, оқылық! С) Мен дүкенге бардым. Д) Піскен алма жерге түсті. Е) Паһ, шіркін! 3. Сөйлемнің ортасында келген қаратпа сөзді табыңыз. А) Бәйтерек- өте биік ағаш. В) Үйге кір, балам, қарыз бермеу шай ішіп кет. С) Қарағым, қашан келдің? Д) Бүгін сабаққа дайынсың ба, Абай? Е) Әжем сандықты ашты. 4. Қаратпа сөзі бар сөйлемді табыңыз. А) Автобусқа бір бала кірді. В) Айнаның үйі ауылда. С) Мен бүгін сағат жетіде тұрдым. Д) Құдияр үйге кірді. Е) Алма, сен бізге келесің бе? Большой тест на казахском языке по казахскому 2016 года. Жазғы табиғаттың басқа жыл мезгілінен айрмашылығы қандай? Салыстырып көріңдер. тапсырма. Сурет бойынша 5-6 сөйлем құраңдар. тапсырма. Берілген сөздерге фонетикалық талдау жасаңдар. В/ Раушан жазғы демалыста ауылда болды. С/ Жазғы демалыста Раушан ауылда болды. Д/ Жазғы демалыста Раушан ауылға барады. Е/ Жазғы демалысты Раушан ауылда өткізеді. 18. Берілген сөйлемдерді дұрыс кұрандар. мен жазғы демалысымды соның ішінде ұнағаны мен бассейнге жазғы демалысым. достарым шетелге мен ата-әжеме жазғы демалыста қызықты өтті түстім қадырды барып келдім суға. Олардың қай септікте тұрғанын айт. Қырғауыл Қайрат жазғы демалыста ауылға барды. Атасына шөп орысып жүрді. Бірде қамыс арасындағы соқпақпен* үйіне қайтып келе жатты. Күн ыстық. Алдыңғы жақтан пыр етіп қырғауыл ұшты да, қайта қонды. Қайрат тұра жүгірді. Қуа- лап жүріп, ұстап алды. Ата, қандай әдемі!. дедi жотасынан қолорамал сипап. Мен жазғы демалыста ауылға бардым. Онда əжем жəне атам тұрады. Мен ауылда көп дос таптым. Біз көлде шомылдық. Əже маған көже,шұбат берді. Маған көже мен.

жарқ ете қалшы жарық жұлдызым скачать ремикс, жарық tnt қалшы жарық жұлдызым скачать резус фактор олимп цена, анализ на группу крови цена судың калориясы, жұмыртқаның калориясы сагындын ба скачать, шах атажанов 2022 скачать
как будут учиться школьники казахстана
современная молодежь: созидая инновации
санпин рк 2023 для школ
қысқы кеш 3 сынып әдебиеттік оқу
үш тілді білу маған болашақта не береді эссе

.
==============================================================

~~~~~ икемділік дегеніміз не ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright © suprememasterchinghai.net All rights reserved.